Batecs de llum – donació del llibre
Ens fa molta il.lusió compartir-vos que ja hem procedit a l’enviament dels llibres Batecs de llum en la donació que ens vam proposar fer aquest any 2022.
Si també vols el llibre BATECS DE LLUM, el pots encarregar aqui.
«Com sanar un avortament?», «Què succeeix amb l’ànima dels bebès avortats o que han traspassat aviat?», «Per què sento desolació des de llavors?», «Jo no sento res, és això un problema?».
Homes i dones que han viscut un avortament o la partida primerenca d’un bebè s’adonen, tard o d’hora, que les seves vides han canviat completament des de llavors. Davant d’un passat que ja no és a les seves mans, la qüestió ara és què fer? com sanar el que s’ha viscut?
A través de les comprensions espirituals i de les meditacions, guiaré a tots els implicats perquè aconsegueixin de nou l’equilibri, la pau i l’ordre amb allò que han viscut, en sintonia amb la vida, de tal manera que, tant les ànimes en aquest costat del vel com les que van creuar a l’altre costat, ara puguin seguir, alliberades, amb els seus respectius destins.